Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Treg saksgang, dårlig forståelse på saksbehandler. De har ikke forståelse at jeg ikke klarer å få samme sykkel til den prisen de vill gi.
Pc'en til student-datteren vår, lå i en skolesekk som trakk vann igjennom glidelåsen, og måtte repareres for ca 8000,- Vi fikk avslag på forsikringskravet, da forsikringen "ikke dekker fuktskader" I tenkeboksen om vi i det hele tatt gidder å fortsette i dette selskapet...
Følg med på prisene, hvis ikke øker de raskt. Fikk dyrt tilbud på ny husforsikring, ønsker derfor å se om andre har bedre pris.
Enkelt å melde skade på nett. Rask tilbakemelding fra selskapet. Rask utbetaling. Alt fungerte bra.
Jeg har ingenting å klage på. Oppdraget er utført på tilfredsstillenge måte
Nedlatende og meget dårlig kundebehandling Saksbehandler mistekte meg for juks, uten å si det direkteÅssen kull følte kundebehandling er været var var jeg skriver svært dårlig og søtt av deg så skriv kommentar saksbehandler mistenkte meg på jukset uten å si det direkte
Fremtind Forsikring som bruker SSG som firma til å rydde opp etter en skade, er et rotete konsept. Elendig komunikasjon. Det tok nesten 4 uker fra skade tidspunkt til jeg ringte inn og purret på taksten. Da hadde takst mannen fått sparken ! Han hadde gitt F... i å levere inn dukumentasjon. Siden har det gått meget seint. med forskjellige personer å forholde seg til Dette er for å si det mildt meget dårlig. Nå har det gått nesten 11 uker, og fremdeles må jeg ringe ssg og pushe på for å få en fremgang i prossesen. Da var Recover mye bedre...