Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind ønsker helst å unngå å hjelpe folk som har fått problemer i utlandet. Ordet "skjønn" nevnes 30 ganger i vilkårene, men i stedet leter de med lupe i egne paragrafer for å finne smutthull de kan bruke for å unngå å hjelpe sine kunder.
Håper jeg slipper å bruke dere mere, men må jeg det tror jeg blir tatt godt i mot👍. Også godt å være en av FLT.
Har alltid fått rask og god hjelp. Ikke i min favør hver gang, men det har ikke vært ofte. To ganger tror jeg, men de andre gangene har det vært til min fordel. Så lenge avslaget er begrunnet godt og er forståelig, er det helt greit.
Utrolig rask og positiv saksbehandling. Veldig fornøyd med kundeservice.
Profesjonelt personell, rask saksbehandling, enkel app. Ingenting å lure på, bytt til Fremtind!
Veldig god service på telefonen. Rask return penger. Og rask behandling. Jeg takker den kjempe innsatsen.
Meget rask behandlingstid og oppgjør. En kundebehandler som kunne faget.