Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har høye forventninger til et så stort selskap, har vært fornøyd tidligere men etter at jeg har vært uheldig med 3 skader i løpet av kort tid (2 vannskader på egen bolig og fritidsbolig) og min datter på reise nå med Coronakrisen - så føler jeg at selskapet har en noe endret holdning til meg som kunde... det er ubehagelig.
Første gang siden jeg ble påkjørt etter jeg byttet forsikring selskap fra gjensidige til fremtind.
Behandlingstid lite lång, men mitt i coronakrisen är detta helt förståligt.
God og rask kundeservice og god informasjon om skade behandling, ikke så veldig lang saksbehandling av skade.
Profesjonelt utført av selskapet. Prof. Og erfaren takstmann, hyggelig ansatte i Fremtind.
Første saksbehandler fungerte ikke, ble skikkelig ivaretatt på nummer to.
Meget fornøyd. Enkelt å orden å få ordnet med skadepapirene og leiebil!