Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært treg saksbehandling og manglende evne til å forklare meg hvorfor de etterspurte mer dokumentasjon i saken min, selv etter flere henvendelser. Vurderer sterkt å bytte forsikringsselskap.
Kundevennlig , lett og forstå. Fikk god hjelp i det som var mitt problem.
Jeg har meget god erfaring med Fremtind Forsikring,
Raskt oppgjør etter skade og en hyggelige behandling av takstmannen
.Rask behandling av skader, Og hyggelig folk å få opplysninger om saken
Før Fremtind var sb1/loFavør rimelig rask på å løse saker. Nå tar det alt for lang tid. Fremtind er dårlig nytt for kundene. Virker litt uoversiktlig.
Det var enkelt å finne fram til og fylle ut skjemaet for skademelding og det gikk ikke mange dager før jeg fikk svar på mail om hva jeg måtte gjøre videre. Da snøfreseren var i orden igjen meldte jeg tilbake på mail med kostnader og kvitteringer og et par dager senere var pengene tilbakeført til meg. Super enkelt!