Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna selskapet . Meget dårlig håndtering. Fra saken ble meldt inn til vi fikk noe svar tok det 5 mnd . Etter 5 mnd fikk man vite at bilen blir innløst
Velg noe annet, bedrift og privat. Du vil spare deg selv både tid og penger på å velge et annet mer velrenommert forsikringsselskap.
Bra service. Fint arbeid. Hyggelige kundebehandlere.
Dårlig informasjon, masse som de plutselig ikke dekket likevel. Må vist lese vilkår med lupe og forstørrelsesglass.
Jag takker får pengene som har fått hjelpe meg mye❤️
Jeg satte pris på selskapets digitale mestring ved bruk av både telefon SMS og data. Dette resulterte i rask behandling og meget bra informasjon om ønskede opplysninger.
Skadet bilen, meldte på en søndags kveld inn skaden på nettet. Mandag var jeg å fikk takst. Fikk time Kjappt og ingen surr eller krangling med forsikringsselskapet. Skaden reparert, bilen god. Veldig fornøyd.