Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingen i Fremtind forsikring fremstår som meget effektiv og rask, og gir et veldig godt inntrykk av at vi som forsikringskunder blir tatt godt vare på.
Totalt veldig bra, men noen ganger vanskelig å få tak i saksbehandler. Syns det gikk tregt å få kontakt og hjelp ved start av henvendelsen.
Noe komplisert via Danmark. Hjelp på flyplassen ganske uklart
Det tok litt tid og få igjen telefonen, men fikk en lånetelefon i mellomtiden. Alt i alt veldig fornøyd.
Saksbehandler gikk utenfor den naturlig språklig forståelsen ordlyden i vilkårene, da de mente at en skade på badet som skyldes dårlig håndverkerarbeid ikke var omfattet fordi det ikke var en «følgeskade». Videre virker saksbehandlerne forutinntatte og bestemt på at de skal gjøre alt de kan for at forsikringen ikke skal dekke skaden, istedenfor å undersøke og komme til bunns i det som faktisk har skjedd. Svært misfornøyd.
Etter et uhell i Frankrike hvor jeg måtte ha lege,fikk jeg utbetalt mine utgifter like etter hjemkomst ☝️
Skadesak på bil. Gikk så smertefritt at jeg har glemt skaden