Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Fremtind som et selskap som møter kundens behov på en vennlig og profesjonell måte, og strekker og langt for å finne gode løsninger.
Jeg har for et par års siden en svært negativ opplevelse med selskapets ansatte i forbindelse med en vannskade på hytte. Dette handler ikke om at jeg ikke fikk medhold, men den arrogante måten jeg ble møtt på. At jeg likevel forblir kunde , skyldes at jeg ikke tror selskapet hverken er verre eller bedre enn andre forsikringsselskaper.
Enkel og oversiktlig registreringsider for å melde skader. Raskt og problemfritt oppgjør.
Fulgte god opp i ventetiden før reparasjon. Rask behandling av oppgjør.
Meget fornøyd, veldig god og rask service, oppgjøret var klart i løpet av ett døgn
Fremtind brukte minimum en uke på å besvare e-poster og når svarene kom virket det som de ikke hadde lest e-posten eller satt seg inn i saken. Pga av dette pågikk saken i flere mnd.. Jeg fraråder å bli kunde hos Fremtind!
Rask behandling, hyggelige folk som kom på befaring, og rask behandling