Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling når skaden er meldt. Telefon og SMS blir gjerne benyttet.
Først må man nesten krangle seg igjennom for at de skal ta saken, deretter blir ingenting fulgt opp. Vi har kontaktet og purret selv. Samt spurt om utlegg til nye klær som var i behov, dette ble da ikke dekt (når alt man eier og har, er blitt sendt til rens) selv om prossessen før man får det tilbake tar 3-4 uker, og saken kan gå til regress for deres del. Håpløst..
Tidligere skadesaker har vært upåklagelige, med ryddig og kjapt oppgjør. Men denne siste gangen hadde de plutselig endret på sine vilkår uten forvarsel, og jeg fikk ingenting dekket, selv om forsikringen heter det samme og prisen er lik......
Var uheldig og fikk telefonen min knust og knekt mellom bil og bildør. Å melde inn skaden gikk enkelt og greit. litt lang behandlingstid etter dette pga ferie/backlog antar jeg. oppgjøret kom og ny telefon ble kjøpt inn.
Ikke noe tull der i gården :) Alt gikk som jeg hadde håpet på.
Svarer ikke på innsendte saker og min oppfølging med epost. Lang ventetid på telefon. Unøyaktig/feil informasjon.
Min erfaring er at selskapet er veldig bra. Det tok litt lenger tid enn kanskje vanlig på grunn av koronatider.