Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, ryddig og kjapp prosess. Pengene på konto etter en virkedag. Fantastisk!
Vakttelefon utenom kontortid er helt ubrukelig, men ting ordner seg greit i kontortid med folk som skjønner hva de jobber med. Alt i alt så ordner det seg med litt mas fra meg som kunde. Ring i åpningstiden for god service!
Total mangel på kundebehandlig. Ingen ting er bra! Alt kan bli vesentlig bedre! Erfaringene er meget dårlige! På tross av flere henvendelser får man ikke den tilbakemeldingen man blir lovet. Avgjørelsene for avslag hviler på et meget tynt grunnlag og man har tydeligvis ikke undersøkt alle fakta før vedtak gjøres. Hvordan kan navnet på undertegnede anonymiseres som man skal oppgi epostadresse? What ? Dere kan gjerne publisere dette i VG!
Rask og god behandling. Har forsikring gjennom fellesforbundet. Fikk ett raskt svar og tilbakemelding om.
Er ikke fornøyd! Skal bytte så snart som mulig. Ikke vits i å være kunde hos dere.
Avtaleverkstedet og Fremtind jobbet sammen og ordnet opp uten at jeg fikk noen problemer. Jeg har alle mine forsikringer i Fremtind og etter denne saken virker det betryggende.
Orker ikke mere av dere. Har send inn historien min på deres spørreskjema om hva jeg syns om dere,se på den heller.