Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi får ikke medhold i vår sak som har åpenbare feil liggende hos selgere i Fremtind. Forsikringer vi ikke ville kjøpt dersom vi fikk ordentlig informasjon. Dette er selgers skyld. Men vi får beskjed om at alt er vårt ansvar og det er vi som skal kunne vilkårene. Selgere i Fremtind skal tydeligvis kunne si hva de vil - men ikke stå til ansvar. Helt forferdelig service, og vi vil avslutte Fremtind snarest.
Rask saksbehandlingstid, klare beskjeder og lett forståelig websider
Lang saksbehandling og får ikke hjelp når det trengs. Får en takstmann på en vannskade og han var ikke kompetent. Får man ikke hjelp i selskapet er det bare å bytte selskap som vi gjør nå.
Enkelt å melde inn skade på nett. Rask saksbehandlingstid. Ryddig dialog med saksbehandler. Raskt oppgjør. Anbefales
Lønner seg på alle måter å bytte de er effektive å raske å gir deg ca det man burde vente
Effektiv og ukomplisert jobbing. Hyggelig personale og flinke håntverkere!
Kundebehandler var veldig hyggelig og hjelpsom etter skade.