Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandler var veldig hyggelig og hjelpsom etter skade.
Har kun gode erfaringer med denne innboforsikringen gjennom LO. Anbefales! Oppleves som kjapt, med god oppfølging og informasjon.
Ga rask tilbakemelding på skadesaken, og oppdaterte ettrhvert prosessen
Har hatt erfaring med at Fremtind har vansker med å skille mellom de forskjellige avdelingene sine. De håndterer mastercard reiseforsikringssaker fra banker som feks DNB. Ved å melde inn skade der endte skaden opp hos Fremtind innboforsikring fordi vi også har hatt forsikringer der. Dermed var det forskjellige vilkår og skaden ble avvist. Som en liten tilleggsinfo har vi vært i kontakt med Fremtind service grunnet salg av bil. Der har de en lang vei å gå frem til nettsidene blir brukervennlige.
Tok altfor lang saksbehandlingstid! 3mnd!Det går ikkje an å behandle kunder slik!
Super service fra start til slutt da jeg var uheldig og skadet bilen min. God veiledning, og mer informasjon enn jeg forsto å spørre om, flott oppfølging underveis og fin avrunding av skadetilfellet mitt😇
De leverer raskt og tydelig. God service. Hyggelige folk, og gjør seg forstått. Er veldig godt fornøyd!👍