Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandling og får ikke hjelp når det trengs. Får en takstmann på en vannskade og han var ikke kompetent. Får man ikke hjelp i selskapet er det bare å bytte selskap som vi gjør nå.
Enkelt å melde inn skade på nett. Rask saksbehandlingstid. Ryddig dialog med saksbehandler. Raskt oppgjør. Anbefales
Lønner seg på alle måter å bytte de er effektive å raske å gir deg ca det man burde vente
Effektiv og ukomplisert jobbing. Hyggelig personale og flinke håntverkere!
Kundebehandler var veldig hyggelig og hjelpsom etter skade.
Har kun gode erfaringer med denne innboforsikringen gjennom LO. Anbefales! Oppleves som kjapt, med god oppfølging og informasjon.
Ga rask tilbakemelding på skadesaken, og oppdaterte ettrhvert prosessen