Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skjemavelde er ikke alltid godt å hanskes med. Fremtinds skjemaer var derimot meget lett forståelige og greie å fylle ut.
Fikk inntrykk av at Fremtind gjorde sitt beste for kunden 😊
Bruke sunn fornuft. Ha forståelse for hva som er problemet . Gi kunden tilbakemelding,om hva som skjer videre .
Jeg henvendte meg på nett og rapporterte skaden her. Helt enkelt å registrere. Rask tilbakemelding om at skaden var registrert.
Hvis du får skade en helg får du liten hjelp når du ringer Falk, hvis du ringer opp igjen for å forstå den første underlige beskjeden du fikk, får du en annen beskjed av en annen personen. Full forvirring 🙃
fin behandling og behagelig møte med fremtind gode opplevelser med skadeoppgjør og behandling av det som jeg har av forsikringer hos dere.
Ta kontakt etter skade, det kan være spørsmål angående saken som ikke er berørt elektronisk