Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsket kontantoppgjør, fikk først oppgitt en sum og trengte å tenke over det. Da jeg ringte tilbake fikk jeg en annen sum og visste ikke helt hvilken sum jeg kunne forholde meg til. Så måtte ringe en tredje gang for å få bekreftet hva som var det riktige beløpet. Klaget på dette men tok lang tid med denne klagingen før jeg endelig fikk det jeg mente var riktig. Han jeg snakket med aller først oppga ikke navnet sitt og dermed kom jeg først ingen vei med bare dato og klokkeslett - de har nemlig ingen logg over hvilke kunder de snakker med. Den andre rådgiveren var frekk. De andre jeg pratet med var forøvrig hyggelige.
Huset mitt brant i 2017. Fremtind beskylte meg for å ha tent på mitt eget hus. Jeg vant i Lagmannsretten i Mars 2022. Men fremdelles venter jeg på forsikringsoppgjør. I snart 5 år har jeg kjempet en kamp mot dette forsikringsselskapet. De bryr seg ikke om sanheten, men lager historier for å prøve og sette deg som forsikringstager i et dårlig lys. Under Tingretten satt vitnene dems og fortalte at jeg hadde vært i huset mitt på branndagen. At jeg løy om at de hadde kalt meg nedlatene ting. I Lagmannsretten gjorde de om på forklaringen sin. De innrømte at de hadde sakt stygge ting til meg og at di hadde ikke sett meg i huset likevel . Blir det noe konskvens for vitnene til fremtind forsikring for at de lyver i retten ? Nå 3 måneder etter at jeg vant i lagmannsretten prøver fremtind å dra ut tiden så mye som mulig. De påstår at jeg ikke har krav på forinkelserenter. Innbo forsikringen får jeg beskjed om at kommer når den kommer. At de jobber med saken hver dag. Om de jobber med en sak hver dag i 3 måneder, men ikke finner noe løsning. Da burte de spørre noen andre om hjelp.... Så her er det best å styre langt unna. Selv om de har tapt rettsaken er de frekke, nedlatende og bryr seg ikke noe som helst om at jeg har mistet 5 år av mitt liv på grunn av dem.
Veldig sendrektig behandling. Det virker som om selskapet anser alle forsikringstakere som kvalifiserte snekkere/håndtverkere.Derfor må de gå en runde til med selskapet når snekkerne har gjort jobben sin.
Service, råd og forklaring var meget god i forhold til motpart, verksted og leiebil. Takk
Veldig oversiktlig webside for registrerinmg av saker, grei oppfølging underveis
Jeg har opplevd ulike typer informasjon om min sak. Har lite vilje til å hjelpe oss, er opptatt av å forsvare noe. Vanskelig å vite om hva som er gjeldende. Blir fortalt av en kunde personell at det var mitt ansvar å be om å skrive kommentarer i deres systemer.
Fikk god hjelp og veiledning hva jeg skulle sende til dere, og etter det gikk alt veldig raskt .