Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt med medarbeidere, lang ventetid. Opplevde feil begrunnet avslag, og måtte bruke mye tid for å få rettet det opp. Anbefaler Fremtind å sørge for bedre kvalitetssikring. Det positive er at medarbeidere er hyggelige og hjelpsomme.
Jeg er veldig fornøyde med alt jeg opplevende . Problemfritt .
Lokal representant ,. Ligger sentralt der jeg bor. Rask saksbehandling både hos representant fot forsikringen og hos bilforhandler. Måtte bare bestille dele og det gikk superraskt .
Kolliderte bilen, og Fremtind gjorde en veldig god jobb og gjorde det enkelt for oss. Fikk leiebil og bilen ble reparert på ett flott verksted.
Opplevde de som superrask og ubyråkratisk. 2 eposter fra utlandet førte til en rask utbetaling, som selskapet, etter sigende, ikke var forpliktet til.
Fra første kontakt var det rask respons og god veiledning. Oppfølging underveis var god, og verkstedet hadde også god service.
Ble solgt en latterlig innboforsikring fra DnB, hadde Storebrand best og fikk vel Framtind værst… latterlig…… saksbehandlingen som omfatter en lekkasje var behandlet på 2 dager, uten kommunikasjon med meg ble årsak og avslag levert uten at noen hadde besiktiget skaden