Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forandret innboforsikringen bort fra kontant oppgjør til at du må betale 2000 kroner i egenandel for reparasjon evt dårlig erstatningsmobil.
Elendig oppfølging og prosess ved skade. De påberoper seg retten til å utbetale kontanter når kunden ønsker å få det utbedret. Den er så lav at jeg har ikke mulighet til å få det utbedret for den prisen. De sendte takstmann etter 7 (!) månede først! Styr unna! Dette er noen som ikke vil kundenes beste. Har vært i konstruktiv dialog, men det nytter ikke.
Rask respons, effektiv behandling av sak. Digitale del/ skjema noko innvikla og tidkrevande.
Ingen hjelp å få når det trengs. De skylder på UD og driver med ansvarsfraskrivelse. I praksis er denne reiseforsikringa er ubrukelig
Rask behandling av saken . Bra kommunikasjon med veileder /rådgiver
Rask tilbakemelding. For meg som kunde har det stor betydning.
Var enkelt å fylle ut, saksbehandler ringte meg dagen etter jeg sendte inn og forklarte hvordan reglene var for saken min. Rask utbetaling og veldig fornøyd kunde.