Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig oppfølging og prosess ved skade. De påberoper seg retten til å utbetale kontanter når kunden ønsker å få det utbedret. Den er så lav at jeg har ikke mulighet til å få det utbedret for den prisen. De sendte takstmann etter 7 (!) månede først! Styr unna! Dette er noen som ikke vil kundenes beste. Har vært i konstruktiv dialog, men det nytter ikke.
Rask respons, effektiv behandling av sak. Digitale del/ skjema noko innvikla og tidkrevande.
Ingen hjelp å få når det trengs. De skylder på UD og driver med ansvarsfraskrivelse. I praksis er denne reiseforsikringa er ubrukelig
Rask behandling av saken . Bra kommunikasjon med veileder /rådgiver
Rask tilbakemelding. For meg som kunde har det stor betydning.
Var enkelt å fylle ut, saksbehandler ringte meg dagen etter jeg sendte inn og forklarte hvordan reglene var for saken min. Rask utbetaling og veldig fornøyd kunde.
godt og ryddig selskap med rask oppfølging på skade