Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken min er behandlet på beste måte. Saken meldte jeg på nette. Det gikk fort og bra. Da fikk jeg email med saksbehandler nr. da kunne jeg kontakte hvis jeg hadde spørsmål om sakke min. Er fornøyd med FREMTIND.
Hva som kan bli bedre min egne Sensitiv informasjon
Fikk beskjed at jeg ikke fikk dekket erstatning på produktet mitt da det hadde en pris på under 2000kr nå… selvom jeg ikke hadde noen egenandel .. Svært missfornøyd
Hurtig tilbakemelding og behandling 👍. Er meget fornøyd.
Fremtind synes å gjøre det de kan for å slippe å brtsle ut/hjelpe kunden.Elendig kundebehandling og vanskelig å komme i kontakt med.
Jeg syntes skjema for å sende inn skaden var veldig lettvint. Jeg sendte dette inn en kveld i romjulen og fikk svar morgenen etter. Svært effektivt og lett å registrere som forbruker, samt hurtig behandling av saken.
God informasjon fra kundeveileder. Alt i alt svært fornøyd med hvordan jeg ble møtt, og at saken ble hurtig behandlet.