Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dessverre har ingen fra forsikringen kontaktet meg i det hele tatt.
Dårlig forklart tilbakemelding på fors.sak. Det virker som de har all makt i slike saker og utnytter dette. Prøvde å ringe de, la igjen nr. for å bli oppringt men de ringte aldri. Virker litt useriøst dessverre. Vil nok aldri bruke disse igjen. Dette er for dårlig når det kommer tidspunktet en har behov for hjelp i skadeoppgjør.
Flere saksbehandlere, avslag uten å fullføre min henvendelse ifb. Opplysninger og dokumenter.mailer. Dårlig og usaklig saksbehandling.
Ta telefonen. Mange gir opp fordi det er vanskelig å få kontakt.
Meget rask og god saksbehandling etter bilskade. Litt lang venting på telefon svar.
Jeg har vært kunde i spare bank1 i mange år. Bortsett fra enkelte tilfeller har jeg alltid vært fornøyd med bankens tjenester, og jeg har alltid svart negativt på tilbud fra andre banker i forbindelse med bytte av bank.
Meget fornøyd. Rask og enkel kommunikasjon med saksbehandler. Veldig god tilbakemelding.