Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt 3 saker på relativt kort tid. Rask og god kundebehandling. Ved to anledninger kommpengene på konto samme dag som jeg sendte inn saken. Den siste var mer omfattende og trengte fagfolk etter vannskade men selve saksbehandlingen gikk veldig kjapt og greit.
Husk å se på når skaden skjer ellers blir det avvist. Min skade ble avvist da jeg ikke hadde sett på da loddet i vaskemaskinen kom ut av maskinen og skruene lå på gulvet.
Veldig enkelt å melde inn saken. Lett å finne skjemaet som skulle brukes
Burde lest avtalen min bedre da jeg ble overtalt til å flytte innbo sammen med bilforsikringene mine. Frastjålet to par sko til 4800,-, fikk igjen 800,-. Bytter tilbake til Storebrand.
Det var lett med Fremtiden. De gjorde en god jobb.
Rask behandling, god info, hyggelige personer å snakke med Anbefales
Fremtind er så dårlig på kunderservice, man når nesten aldri fram, alt er basert på ikke sann tid behandling. Man blir aldri ringt opp. Kundebehandlere er på bærtur, de henvender seg til andre hele tiden og upresis.