Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det er dårlig at man ikke får erstattet verdisaker som er blitt ødelagt ved ukjent årsak.
Veldig fornøyd med behandling av saken. Raske med tilbakemeldinger.
Meld skade, du får skadenr. og veiledning om du ønsker. Godt fornøyd med behandling og rask avklaring når de hadde fått nødvendige opplysninger.
Fikk god hjelp fra vi meldte skaden og oppfølging underveis. Godt fornøyd med alle som har vært involvert i å hjelpe fra Fremtind.
Det var ikke mulig å signere digitalt på skjema man ble henvist digitalt til. Det kom feilmeldinger uansett hvilken nettleser som ble benyttet. Ved telefonisk henvendelse til kundeservice ble man viderekoblet til en av bankene. Her var det dessverre heller ingen hjelp å få til signering. Så signering ble aldri foretatt.
Rask og grei behandling. Ble holdt godt orientert underveis Raskt oppgjør!
Jeg fikk immidlebart svar fra saksbehandler ette jeg har meld skade. Jeg fikk beskjed om at Fremtind skal dekke utgiftene mine i forbindelse med ulikken min i utlandet. Penger var overført på konto mi rett jeg har sendt regninger. Jeg har også fått bra tilbud på dekkning av utgifter på behandling etter jeg kom hjem. Heg er veldig fornøyd fra hjelp fra Fremtind.