Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte Fremtind for å få dekket taxiutgifter til og fra legevakt under reise i Norge. Selv om jeg har kvitteringer slapp jeg å sende dem inn. Alt ble ordnet over telefon.
Meldte sak, fikk raskt svar om saksgang. Takstmann kom og gikk igjennom skaden, sendte den inn og etter en stund var saken ferdig
Ting går av seg selv. Har ikke snakket med noen, men opplever at ting går i orden når skade er meldt
Veldig fornøyd med rask behandlingen av saken. Oppgjør kom på to virkedager! Skulle bli ringt opp av første saksbehandler men hørte ikke mere den dagen. Andre personen jeg pratet med kom raskt tilbake og ordnet opp..
Jeg fikk veldig klar og grei informasjon i min kontakt med dere. Virket veldig hjelpsom
Man forventer at et forsikringsselskap skal være en hjelp, her har Fremtind mye å lære, 2. gang jeg har hatt en sak som er preget av dårlig kundebehandling…. Man bør forvente at et forsikringsselskap som er frontet/eid av 2 store banker ville oppført seg på samme nivå som eierne?… For min del drar Fremtind ned forholdet jeg har til min bank som er 1 av 2 eiere..
Vi hadde en uhell med kjøleskapet vårt. Den sluttet å virke over natten. Da ble all maten i kjøleskapet ødelagt. Vi fikk erstatning både for maten og selve kjøleskapet.Saken ble behandlet på dagen og vi kjøpte nytt kjøleskap på Fremtind gavekortet Summen på gavekortet var mye mer enn hvis vi skulle ha pengene. Dette virket utrolig fint for oss.