Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rotete og uoversiktlig, lite oppsøkende og tydelig ansvarsfraskrivelse. Vi har opplevd flere saksbehandlere som ikke har latt høre fra seg. Mangel på muntlig kommunikasjon er en minus.
Glitrende og raskt skadeoppgjør. Skadebeløpet var svært lavt, litt under kr. 1000,-. Utfylling av skjema for skademelding var veldig omfattende. Det kunne vært enklere ved små erstatningskrav.
Veldig fornøyd. Saksbehandling bar preg av automatikk.
Flinke og hyggelige saksbehandlere som som brukte minimum med byråkratisk saksbehandling
Mine erfaringer er ikke bra. Jeg føler dere ikke tror meg! Dere kunne ha ringt meg før underveis.
Har nå hatt 2 saker som jeg ikke har fått hjelp med. 1. ødelagt telefon på reise til New York. Ikke dekket pga utenfor EU!?!?! 2. ødelgt reise pga ruteendring med 2 døgn. Nødvendig å kjøpe ny reise. Ikke dekket fordi det ikke var teknisk årsak til ruteendring. Det er ikke holdbart. Styr unna Fremtind.
Dårlig vudering i en sakk. det ble ikke tatt i betraktning fakta.har meldt en skade på en smart klokke som egentlig i utgangspunktet er vanntett og siden jeg var med den i sauna så fikk jeg avslag på saken pga dårlig kunskap av den konsulent som har vurdert saken.