Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk kontakt med en fantastisk kundekontakt som hjalp meg med alt.
Opplever at Fremtind ikke er der for sine kunder. Når skyldspørsmålet ligger hos annet selskap, som ikke følger opp, så trekker Fremtind på skuldrene og sier at det ikke er deres ansvar. Trodde jeg betalte forsikring for å bli ivaretatt innenfor vilkårene. Det er ikke tilfelle med Fremtind. Anbefales ikke, og ikke er de så gode på pris heller.
Jeg er veldig fornøyd med hvordan skade på bil ble håndtert. Enkel og profesjonell håndtering, og raskt skadeoppgjør.
Lite serviceinnstilt og gjemmer seg bak LO merket. Klarer ikke enkle små ting. Tør ikke ha noe forsikret her lenger. Storebrand next. Takk for meg.
Dårlig og lite konkret oppfølging av saksbehandlere ! Når saken endelig var ferdig behandlet var skadeoppgjør upåklagelig .
Vi fikk veldig god hjelp når uhellet først var ute. Fint å bli trodd på, og fin oppfølging underveis.
Fikk en dårlig erfaring. Og hørt mye negativt. Blir p bytte selskap.