Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk tydelige svar hvordan jeg skulle utfylle skjema, siden jeg aldri i praksis har måtte benytte reise forsikringen i praksis. Dermed ble det enkelt for meg som kunde, og rask behandling. Og vennlige kundebehandlere.
For lav dekning , får kun dekt kr 5000 på utgifter på 13000.
Kjempe fornøyd med forsikringen vår i fremtiden forsikring. Alltid god kundeservice, rask behandling av saker og glade ansatte/saksbehandlere.
Fornøyd ingen ting og klage på. Fikk god hjelp fort.
Enkelt å melde skade/tyveri og gode nettsider som fungerer. Rask saksavklaring og tydelig informasjon om oppgjør.
Elendig dekning når man mister briller/solbriller i sjøen på båtreise. Et slikt uhell må være dekket bedre.
Følte at Fremtind ikkje stolte på meg og min historie om kos det hadde skjedd. Var innom optiker og da de kunne bruke glassa i ny innfatning, var eg svært fornøyd med det. Alt i alt er eg nå fornøyd.