Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig info, lite forståelse av mitt problem.vært mere behjelpelig med hvor jeg skulle hendvene meg for å få de papirene dere selv trengte for å føre saken videre
Er leietaker der jeg nå har gått uten vaskerom, 2 boder og 1 soverom i 6 uker. Fremsatte et symbolsk krav på 5000,-. Men så lenge jeg har hatt toalett, kjøkken og vann. Dekkes dette ikke! Med andre ord, så kan tydeligvis både vegger og gulv være demontert eller ubrukelig på ubestemt tid. Fremtind dekker ikke småbeløp engang...
Når de ikke svarer på henvendelser blir jeg skuffet. At forsikringen skulle dekke skaden tviler jeg ikke på.
Jeg fikk rask tilbakemelding og ble stolt på. Veldig fornøyd.
Rask og effektiv behandling av ekstrautgifter p.g.a. forsinket bagasje.
Uenig i avgjørelsen, lite skjønn fra selskapet til en god kunde.
Ref. Til sak og korrespondanse. Misfornøyd m holdninger hos dere. Jeg ble akutt syk og min kone fikk ingen hjelp og oppfølging. Vi reiste sammen.