Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To måneder før vi var i mål med vannlekkasje på kjøkken, helt elendig kundebehandling på kundeservice som bare løy og aldri ringte tilbake, svarte på en av tyve epost og var bare vanskelige og kjipe. Vi slet oss helt ut på å få gehør og måtte tilslutt få hjelp av noen over kundeservicenivå. Helt sjokkert.
Rask og god behandling av avbestillingen av vår reise grunnet akutt og uventet sykdom. Meget hod service !
Det gikk veldig fort fra jeg søkte til pengene var på konto
Avslo billig forsikringssak grunnet forhold som faller på sin egen urimelighet
Effektiv og enkel saksbehandling. Svært raskt oppgjør.
Tilfreds med håndtering av bilskade. Ved skade etter uværet Hans var det uvanlig mye rot. 5 ulike takstmenn var involvert uten å vite om hverandre.
Veldig fornøyd. Rask avklaring og oppgjør. Kan absolutt anbefales