Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god respons og oppfølging. Også greit å kunne snakke med/sende opplysninger til saksbehandler ved behov.
Ingen vits med reiseforsikring her med tap av reisegods, da de alltids finner en årsak til å ikke erstatte reisegodset
Å sitt å gi avslag på søknad om hjelp og støtte når man trenger det er veldig enkelt. Gi lange bortforklaringer om hva som ikke er tilstede for å få hjelp i en liten sak for fremtind men av stor betydning for enkeltindivider. Det er lett for fremtind. Men skal de ha ei krone av deg og ikke får den. DA blir det sak av det. Nei Fremtind kommer ALDRI til å få en eneste god omtale fra meg noen gan. Fy for en gjeng!!!!
Alt gikk helt «strømlinjeformet». Skal snart bytte bil, og fremtind forsikring vil bli benyttet.
Som sagt så er jeg meget godt fornøyd med Fremtind forsikring og vil anbefale den til andre
Jeg er misfornøyd med oppfølgingen fordi informasjonen jeg har gitt, spesielt om når jeg meldte skaden og om klærne som ble ødelagt av vannskaden, ikke har blitt tatt tilstrekkelig hensyn til. Jeg opplever også at jeg ikke ble tilstrekkelig informert om nødvendige tiltak for å begrense skaden, til tross for at jeg tydelig beskrev situasjonen da jeg først kontaktet dere.
Ikke behandling i saken tom forsikring ikke satt sej in i saken ikke sett på omstendigheter