Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å sitt å gi avslag på søknad om hjelp og støtte når man trenger det er veldig enkelt. Gi lange bortforklaringer om hva som ikke er tilstede for å få hjelp i en liten sak for fremtind men av stor betydning for enkeltindivider. Det er lett for fremtind. Men skal de ha ei krone av deg og ikke får den. DA blir det sak av det. Nei Fremtind kommer ALDRI til å få en eneste god omtale fra meg noen gan. Fy for en gjeng!!!!
Alt gikk helt «strømlinjeformet». Skal snart bytte bil, og fremtind forsikring vil bli benyttet.
Som sagt så er jeg meget godt fornøyd med Fremtind forsikring og vil anbefale den til andre
Jeg er misfornøyd med oppfølgingen fordi informasjonen jeg har gitt, spesielt om når jeg meldte skaden og om klærne som ble ødelagt av vannskaden, ikke har blitt tatt tilstrekkelig hensyn til. Jeg opplever også at jeg ikke ble tilstrekkelig informert om nødvendige tiltak for å begrense skaden, til tross for at jeg tydelig beskrev situasjonen da jeg først kontaktet dere.
Ikke behandling i saken tom forsikring ikke satt sej in i saken ikke sett på omstendigheter
Kjapp og flott kundebehandling, gjør det lille ekstra😀
Jeg har en gang blitt bet om å bruke forsikringen vor kona var borti en bil på en parkeringsplass. Hun hadde ikke merket noe ,hun ble observert. Jeg så ikke skaden. Saksbehandleren sa at det skulle jeg ikke bry meg om dette tar vi oss av. I år var vi på ferier i Tyrkia hvor min kone vasset langs stranda å ble slått over ende av en bølge og mistet brillene sine. Di ble ført bort da bølgen trakk seg tilbake og borte var dem. Det anser jeg som et uhell. Ført var det ikke noe dekning for dette, så kunne de innrømme 2500 som erstatning. Brillene var et år gamle å koste 14715. Det synes jeg ikke var noen form for god saksbehandling. Kan det være mult for meg å bytte selskap. Hovedforfall på min forsikring er 17/11 -24 Va mener dere.