Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd;)Oppgjør til dyreklinikk ble utført i løpet av 2 dager.
Synes jeg har fått en dårlig behandling. En sier og en annen sier det. Må gjærne ringe mæ!
Fikk erstattet en dress som var nesten ny da jeg var uheldig. I barnedåpen til vårt yngste barnebarn var det selvfølgelig bildetaking . Vi sto samlet hele familien og faddere i koret i kirka. Der var store levende lys på hver side av koret i kirka. Alle som var med på bildet sto med ryggen mot koret og lysene. kjente brent lukt.etter bildetakingen men visste ikke hvor den kom fra, før noen såg at det var brennt hull bak på venstre skulder på dressen min. Det stemte med hvordan jeg hadde stått i forh. til lyset. En plutselig hendelse som var innenfor det som dekkes sv vår innboforsikring fikk vi erfart nå. Vi dvs. min kone og jeg har LO medl.skap og slapp da å betale egenandelen. Rene solskinnshistorien dette føler jeg. Var ikke en veldig dyr dress dette , men det var den dressen den var og gjorde god nytte som mitt «festplagg» og var nesten helt ny.
Styr unna! Fremtind gjør sitt ytterste for å finne en grunn for å avslå saken din!
Hadde sykkel til 20000 som ble stjålet, men pga av aldersfradrag som jeg ikke har lest om noen sted fikk jeg maks aldersfradrag som er 80% på 6-7 år gammel sykkel. Fikk kr 1000 i erstatning. Får ikke kjøpt brukt karbonsykkel til den summen. Halvparten i aldersfradrag i annet selskap så bytter selskap.
Opplevde spontanabort, måtte avtale med klinikk selv, ingen avtale med sykehus, fikk ikke dekket hotell og mat, ingen oppfølging, når jeg henviste til forsikringsvilkarene, svarte de meg ikke. Jeg forholdt meg til SOS INTERNATIONAL, tok kontakt med Fremtind når mine rettigheter ikke ble fulgt, fikk ikke svar. Når jeg dokumenterte kravet mitt å få refundert tapte reisedager etter hjemkomst, ble det avslått. Aborten startet på dag 2, skulle være en uke, ble værende i nesten tre uker, selv om aborten var over på dag 10. Medisinske utgifter og transport er blitt erstattet. Saksbehandlerene må få bedre opplæring og når selskapet gjør feil, må de allikevel følge forsikringsvilkarene. Saken er sendt advokat.
Veldig bra. Rask og effektiv saksbehandling. Brukervennlig skadeskjemaet