Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk enkelt kontakt, selv om jeg ringte til feil avdeling ble jeg koplet videre og de ga meg god info om at jeg hadde en forsikring som dekket skaden
Saken ble avslått, står at jeg skal bli kontaktet, det ble jeg ikke, å fikk dermed ikke anl å belyse saken min! Kun avslag uten å få forklart meg
Rask respons fra vi meldte inn skaden. Lettvin dialig pr e-post, og raskt oppgjør.
Hver saksbehandler jeg snakket med hadde lite peiling eller ga ulik informasjon. De var lite til hjelp, og ønsket ikke forstå situasjonen vi befant oss i.
Har hittil god erfaring med forsikringsselskapet. Både tidlegare bolig og med bil.
Fikk svar i kort tid, men saksbehandler var litt forvirret å sa at jeg må betale egenandel. Etter å ha sendt dokumentasjonen så fikk jeg tilbakemelding at jeg trenger ikke å betale noe.
Jeg har vært medlem i deres selskap i mange 10 år am LO medlem med unntak av et år da jeg byttet bil i 23 etter anbefaling fra bilselger. Savnet da at dere ikke spurte hvorfor jeg byttet selskap. Gikk tilbake til dere frivillig pga tidligere gode erfaringer. Savner en kontaktperson hos dere. Hadde en, men hun ble borte, sagt opp??