Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har en god erfaring og en litt forvirrende erfaring. Da kofferten min ble stjålet på toget til Bergen for ca 9 år siden fikk jeg fantastisk hjelp med en gang. Da jeg for ca 5 uker siden mistet et høreapparat mellom Gardermoen og Arlanda og jeg ved hjemkomst kontaktet dere følte jeg at å få svar på spørsmål var et problem, at saksbehandler og jeg pratet forbi hverandre.
Rask sakshåndtering.Har vel ingen klage å komma med,har ordna det raskt og greitt for oss.
Jeg opplever at det selger inn produkter med mye liten skrift, jeg har hatt skade. Men de er mer opptatt av å finne grunner til å ikke dekke eller å hjelpe meg med skaden.
Rask behandling,ingen ventetid.Enkel måte å registrere skaden.
Ble behandlet pa en fin og god måte. Hurtige avgjørelser. Full respekt av kundebehandler.
Om dette forsikringsselskapet har jeg ingenting positivt å si. De er ikke lett å få kontakt med på telefonen eller på mail. Jeg har blitt «videresendt» for å i stedet snakke med en annen kollega (som ikke visste at de hadde min sak i ferietid), eller for å i stedet snakke med selskapet som har hatt ansvar for oppbevaring av innbo. Jeg har endt opp med å ha større utgifter etter brannen enn hva som er erstattet. Jeg anbefaler alle om å tenke seg om før man velger Fremtind som forsikringsselskap. Jeg er meget misfornøyd!
Unik og rask behandling .. de er bare helt rå!!! Anbefales på det sterkeste .