Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg skulle melde skade så ringte jeg kundesenteret og fikk veiledning hvor skadeskjemaet lå. Skjemaet var veldig greit å fylle ut. Rask tilbakemelding av henvendelsen.
Det var veldig lett å få det til på nett. Fikk melding veldig fort om att å få takst og få levert bilen. Leiebil sto klar da je kom .
Det er helt ok å finne ut at vilkårene ikke dekker uhellet, men tilbakemeldingen fra saksbehandler var unødvendig streng. Slikt hadde passet på rekruttskolen, ikke i et kundeforhold. Har vært kunde i over 15 år, og benyttet forsikringen 1 gang tidligere. Etter denne kontakten følte jeg meg rett og slett uønsket. Første tanken etterpå er at her er det bare å bytte. Eneste jeg ber om er høflighet.
Hjelpsom og rask. Ble ordnet neste dag. Hjelp og veiledning ved forespørsel
Kjapt og korrekt, og ikke minst enkelt! Anbefales på det sterkeste
Enkelt å melde inn skade. Raskt svar og behandlingstid. Gode valg mht erstatning.
Behøver ikke si hvilke forsikringsselskap jeg hadde tidligere, har hatt de fleste de siste 30 år.. og alltid steg prisen ved forfall! Det ble en vane å sjekke rundt for å få bedre pris hos andre og det fikk jeg vel alltid. SÅÅ, valgte jeg Fremtind Forsikring for ca 4 år siden. Totalt sparte jeg faktisk 5000 kr pr år ved å gå over til Fremtind. De er kjappe på svar angående spørsmål .. og kjappe på oppgjør . Kjempefornøyd!