Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen ganger virker forsikringen og oppgjørsprosessen som man forventer. Da er det veldig fort gjort å gå hjelp. Andre ganger har saksbehandler bestemt seg på forhånd, og en sitter igjen med et uforklarlig avslag på en klar sak. En ting som er litt stilig, er at du får oppgjøret på en webshop med en liten bonus. Hvis du velger å handle der (eller på Elkjøp i butikk), så får du mer enn igjen om du velger å bare ta pengene. Dette var et stilig konsept, og du kan handle hva du vil.
Forventet at forsikringsselskapet ordnet opp på en god måte da en hadde vert uheldig.
Bare en god ting å si om dem, det er at det er andre forsikringsselskap der ute!!
Min første kaskoskade siden 1978 ble behandlet enkelt og smidig av Fremtind hvor jeg har vært kunde siden oppstart av selskapet. Enkel utfylling av skadeforløp og omfang på web. Aksept for bruk av merkeverksted kom umiddelbart. Rask respons med henvisning til verksted ga meg trygghet for et ryddig oppgjør. Bil levert, utbedret og avhentet og oppgjør er utført ihht avtale. Det er denne type trygghet jeg trodde jeg hadde og fikk det bekreftet nå.
Informative og en får følelsen av trygghet! Jeg har bare positive opplevelser med firmaet i alle ledd så noen spesielle ting kan jeg ikke kommentere.
Utmerket og rask behandling av skadetilfeller og rask utbetaling av erstatning.
Grei og bra behandling, hurtig oppgjør. Ønsket at takstmann kom tidligere.