Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Merker på alderen at det er greit å ha hjelpen litt nærmere Vi har store mangler når det gjelder bruk av data og med alderen kan det bli vanskelig nok å betjene smarttelefon men nå gikk det greit for meg så langt om nå hjelpen var langt borte
Lang behandlingstid, og useriøst lav erstatning ved vannskade i hus. 8 uker fra takstmann var på befaring til de lot seg høre fra.
Saksbehandlingstiden på skadeoppgjør er ekstremt lang i dette selskapet. Tok over en mnd å behandle et keisersnitt på hund, ingen kontakt fra selskapet utover standardmail ved innsendelse av skade. For dårlig !
Gunstige priser, og forsikringer som dekker mye. Hadde nylig en forsikringssak på en Mac. Sendte bare inn til Fremtinds eget reperasjonsverksted, noen dager der, og fiks ferdig Mac tilbake etter noen dager! Meget stort pluss i margen m.t.p LO-favør. Og veteranforsikring på bil/traktor er unikt ifra andre selskaper. Alt i alt så sparte vi 10.000 i året på å bytte til Fremtind! Én enkel tlf.samtale med en hyggelig rådgiver, som sier opp og ordner med foregående forsikringsselskap, så er alt fiks ferdig. Veldig fint at det går an å betale en sum hver måned i stedet for én el. to summer i året, som det ofte er hos andre. Nei, 10 av 10 mulige poeng fra her altså! :)
Fra skade ble ringt inn til saken var løst gikk det imponerende kjapt Meget fornøyd
Meldte inn skade, takstmann kom og fortalte hva som måtte gjøres og jeg må flytte ut pga skade i bolig til skaden blir rettet opp. Denne saksbehandleren som jeg pratet med sist avslo absolutt alt, oppførte seg snerpete og lo litt ondskapsfull/hånlig, da sa jeg at da må jeg ordene alt selv (irritert i stemmen) siden dere ikke er kompetente til dette. Flytte ut og fikse opp i skade på egenhånd. Så fikk jeg avslag i mailen med en rabatt pakke på materialer hos Monter for å vise at de er så flinke. Hun frøkna med den dårlige oppførselen burde vært sparket etter en slik behandling av betalende kunder, skremmende at slike mennesker jobber i noe slags form for servicetjenester og med mennesker. Service er viktig og kunder står midt oppe i problemer med følelser som er varierende og forventer da litt støtte da de tar kontakt og trenger hjelp. Kort fortalt styr unna.
Alt gikk på skinner. Super saksbehandler, kjapp oppfølging og en som skjønte situasjonen.