Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at jeg tok kontakt med forsikringsselskapet gikk alt på skinner. At bilen stod på verksted "vinter og vår" var ikke forsikringsselskapet sin skgt ordyld. Det var skylda til Ford Norge som ikke hadde deler på lager - ikke i Norge og ikke i Europa. Vi led ingen nød for selskapet ordnet med leiebil.
Ryddig saksbehandling. Konkurransedyktig pris igjennom LO Favør. Når kun 4 stjerner er det kun for at det skal være som mål for alle å kunne strekke seg enda lenger.:)
Må ringer og purre på hva som skjer, og får aldri tilbakemelding. Elendig selskap.
ble oppringt fra ett nummer markert som spam, fått tekstmelding med beskjed å ringe ett nummer fordi dere treengte flere opplysninger. Nummeret som jeg ringte tilbake flere ganger styrte med gang på gang til samme sluttmelding: vi har sendt deg en melding med link der du finner svar på det meste!!!! WTF!!
Alt proft utført, kjapt oppgjør . Aldri tvil om sakens utfall.
Flinke folk som løste saken ganske fort. Veldig fornøyd
Bilen er sterkt forringet som følge av at saksbehandler og forsikringsselskap ikke vil påta seg jobben med å utbedre skaden. Dette selv med den beste og mest supre forsikringen de tilbyr. Tenk dere nøye om før dere går bort fra andre tilbydere.