Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har meldt skade til Fremtind to ganger, og begge gangene opplevd at saksbehandler ikke ønsker å hjelpe, men gjør sitt beste for å slippe. Uviljen er der med en gang.
Sendte alt inn via nett og fikk svar første virkedag etter at saken var ferdig behandlet.
Veldig fornøyd med rask behandling av den hyggelige personen som kontaktet meg etterpå.
Ble møtt av en totalt uinteressert kundemedarbeider. Ikke hjelpsom og sumlet med både klokkeslett og detaljer. Avbrøt med stadig midt i setninger da jeg snakket. Forventer at man skal bli møtt med vennlighet, service og hjelpsomhet når man ringer å skal ha hjelp. Man lærer seg hvordan man skal bemøte kunder på 1 året på videregående da dette er 1 års pensum. Men er visst noen som ikke har fått med seg dette. Anbefaler ikke noen til å velge de som selskap. Finnes så mye annet som er bedre, det man blir bemøtt slik man skal bli møtt av en kundemedarbeider.
Bare gode erfaringer med Fremtind forsikring. Rask respons på skademelding, tydelige tilbakemeldinger på hvilke opplysninger de trenger for å behandle saken. Noe lang saksbehandlingstid, men i vårt tilfelle var ikke det noe problem.
Dårlig erfaring. Har hatt flere forsikrinselsker tidligere og ikke opplevd maken til dere. Bytter selskap over påske.
Rask elektronisk behandlingstid, med god info om prosessen videre. Mail med papirer, for utskrift, til innsendelse av produktet, kom kjapt. Sendte produktet på en fredag, og mottok produktet neste fredag, ferdig reparert😀. Alt i alt så bra, som en kan forvente👍