Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon ved skade. Selskapet prøver å vri seg unna ansvar. Lite kundevennlig tone fra første mail. Var meget fornøyd med SR-bank forsikring, før de gikk inn i Fremtind.
Rask oppgjør med mine skader. Jeg er 86år så det er alltid noe spørre om og har fått hjelp med mine spørsmål.
God oppfølging. Telefon fra saksbehandler og drøfting av min sak. Gode forklaringer.
Hyggelige samtaler. Personalet og selskapet er til og stole på.
Ingenting skjedde før jeg purret etter 60 dager. Da kom det spørsmål om det jeg hadde svart på tidligere. Saken løste seg når jeg viste til maken sak med en annen kunde som hadde fått behandlet maken sak.
Lang behandlingstid og tydeligvis veldig dårlig dekning på ting man forventer at de skal dekke, som andre dekker uten spørsmål.
Enkelt og ukomplisert. Veldig greie føringer på hva som skulle sendes inn av dokumentasjon.