⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Frende Forsikring
3.7
888 verifiserte omtaler

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
888 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#7
Bra
Frende Forsikring er rangert
#7 av 21 skadeforsikringer
53%
Middels
53% anbefaler Frende Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 888 omtaler om Frende Forsikring

FILTRER OMTALER
324
146
79
79
260
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Frende Forsikring
Frende Forsikring har 888 verifiserte omtaler på Bytt.no

Prisen.

Omtale av  Reidar

Greit, men begynner å bli dyrt. Derfor ønsker jeg et seriøst tilbud.

Svar fra Frende Forsikring
02.06.2020 14:32

Hei Reidar, ta gjerne kontakt for en gjennomgang av avtalen din hos oss.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Svennis

Elendig på fakturering, fikk rundt 3-4 fakturaer i måneden, ringte å klaget flere ganger men ble ikke noe bedre. Bestemte meg for å bytte og da fikk jeg ny faktura fra de, ringte og spurte hvorfor og da sa de at jeg ikke hadde betalt for en måned. Sendte da konto utskrift til de og da var det plutselig måneden før jeg ikke hadde betalt sendte da ny konto utskrift da kunne de ikke forklare hvorfor men må fortsatt betale. Så styr langt unna.

Svar fra Frende Forsikring
28.05.2020 08:54

Hei, dette høres ut som purringer eller en beklagelig misforståelse. Kundesenteret kan hjelpe deg å finne løsningen her.

Uproblematisk og grei

Omtale av  Ronny R

Uproblematisk og grei. Ikke hatt behov for skadeoppgjør og dermed ingen erfaring med utnyttelse av dekningene

Svar fra Frende Forsikring
28.05.2020 08:54

Takk for fin tilbakemelding, Ronny! Hyggelig at du tok deg tid til det.

Feilinformerer og nekter å gjøre noe med det

Omtale av  Nei

Gubben ringte dere for 1-2 timer siden og fikk huden full av kjeft fra en muggen dame hos dere som VIRKELIIIG kunne trenge et kurs i kundebehandling på telefon.. Vi driver og skal ha byttet frontrute på bilen da det er en stor sprekk tvers over ruta. Gubben ringer før vi setter bilen på verksted for å dobbeltsjekke med dere at han gjør det riktig. Han får beskjed av en fyr hos dere om at det er helt valgfritt hvor han vil bytte rute. Flott, tenker vi, og setter bilen på verkstedet vi pleier å bruke. Får deretter en telefon fra verkstedet om at dere har gitt dem avslag på papirene de sendte til dere. Gubben ringer dere da opp igjen for å høre hva som er galt. Da snakker han med en annen fyr som gir noen svar her og der og sier at nei det er ikke valgfritt likevel fordi dere har avtaler med visse bilglassfirma og dermed må vi velge en av de.. Gubben forstår ikke helt hvordan det kan være tilfelle og ringer så opp igjen i dag for å høre om han har forstått riktig og for å forklare at nå står jo allerede bilen på verksted fordi noen hos dere har sagt det var greit. Han blir møtt med kjeft og avbrytelser og en frekkhet som ikke ligner grisen av dama han kommer i kontakt med hos dere. Han prøvde å være vennlig til tross for tonen han ble servert, og han prøvde å forklare at når det sitter noen hos dere og informerer feil så kan ikke vi få skylden for det. Da må faktisk dere passe på at alle deres ansatte vet hvordan dere gjør ting, og i tillegg klare å formidle det. Denne dama han snakket med, lot han ikke fullføre en eneste setning, avbrøt, skreik, var skikkelig forbanna som om gubben hadde fornærmet forfedrene hennes på noe vis, og etterhvert valgte hun å avbryte ved å si «hadet! HADET!!» hver gang han prøvde å forklare at han ikke mente det som kritikk ved å melde fra om feilinfoen, men mer som et hjelpende tips.. Hvorfor så vanskelige? Og hvorfor så frekke? Har aldri hørt på makan! Dere burde faktisk vurdere å bytte navn om dere tenker å fortsette med sånn behandling av kundene deres. Just sayin.. misvisende navn.. Og nå sier dere sikkert noe med «ja men i forsikringsavtalen han har signert står det sånn og sånn..» men det hjelper da vel lite når han faktisk ringte dere på forhånd og sjekket, og så får kontrabeskjed først ETTER at bilen er levert.. håper dere skjønner hvor sinnsykt frustrerende det er når man får denne behandlingen.. det er ikke greit..

Svar fra Frende Forsikring
28.05.2020 08:02

Hei, kan dere sende oss denne klagen på en måte som gjør at vi kan se på saken? Har aldri før hørt påstander om at noen hos oss skriker i telefonen, det pleier ikke være nødvendig. Bruk gjerne klageskjema på frende.no eller e-postadressen dere allerede har på saken.

Bra. Men dyrt

Omtale av  Kasim

Fornøyd men dyrt.. Så prøve noe som er rimelige.

Svar fra Frende Forsikring
28.05.2020 08:02

Hei Kasim, godt å høre at du er fornøyd med det meste. Ta gjerne en telefon til oss for en gjennomgang av avtalen din.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Vanskelig

Omtale av  Espen

Billig selskap, men veldig vanskelig når det kjem til utbetaling. Kjem ikkje til å bli kunde her flere ganger!

Super

Omtale av  Eskil N. J

Super kundeservice, gode priser. Veldig fornøyd. Anbefales.

Svar fra Frende Forsikring
14.05.2020 14:02

Takk for fin tilbakemelding, Eskil! Veldig hyggelig når fornøyde kunder tar seg tid til det.

Frende Forsikring har 888 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Frende Forsikring mener

Frende Forsikring

Har tilegnet profilen
Frende Forsikring deltar på Bytt.no

Frende Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Frende Forsikring besvarer omtaler

Frende Forsikring har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Frende Forsikring ønsker tilbakemeldinger

Frende Forsikring benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR