Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gubben ringte dere for 1-2 timer siden og fikk huden full av kjeft fra en muggen dame hos dere som VIRKELIIIG kunne trenge et kurs i kundebehandling på telefon.. Vi driver og skal ha byttet frontrute på bilen da det er en stor sprekk tvers over ruta. Gubben ringer før vi setter bilen på verksted for å dobbeltsjekke med dere at han gjør det riktig. Han får beskjed av en fyr hos dere om at det er helt valgfritt hvor han vil bytte rute. Flott, tenker vi, og setter bilen på verkstedet vi pleier å bruke. Får deretter en telefon fra verkstedet om at dere har gitt dem avslag på papirene de sendte til dere. Gubben ringer dere da opp igjen for å høre hva som er galt. Da snakker han med en annen fyr som gir noen svar her og der og sier at nei det er ikke valgfritt likevel fordi dere har avtaler med visse bilglassfirma og dermed må vi velge en av de.. Gubben forstår ikke helt hvordan det kan være tilfelle og ringer så opp igjen i dag for å høre om han har forstått riktig og for å forklare at nå står jo allerede bilen på verksted fordi noen hos dere har sagt det var greit. Han blir møtt med kjeft og avbrytelser og en frekkhet som ikke ligner grisen av dama han kommer i kontakt med hos dere. Han prøvde å være vennlig til tross for tonen han ble servert, og han prøvde å forklare at når det sitter noen hos dere og informerer feil så kan ikke vi få skylden for det. Da må faktisk dere passe på at alle deres ansatte vet hvordan dere gjør ting, og i tillegg klare å formidle det. Denne dama han snakket med, lot han ikke fullføre en eneste setning, avbrøt, skreik, var skikkelig forbanna som om gubben hadde fornærmet forfedrene hennes på noe vis, og etterhvert valgte hun å avbryte ved å si «hadet! HADET!!» hver gang han prøvde å forklare at han ikke mente det som kritikk ved å melde fra om feilinfoen, men mer som et hjelpende tips.. Hvorfor så vanskelige? Og hvorfor så frekke? Har aldri hørt på makan! Dere burde faktisk vurdere å bytte navn om dere tenker å fortsette med sånn behandling av kundene deres. Just sayin.. misvisende navn.. Og nå sier dere sikkert noe med «ja men i forsikringsavtalen han har signert står det sånn og sånn..» men det hjelper da vel lite når han faktisk ringte dere på forhånd og sjekket, og så får kontrabeskjed først ETTER at bilen er levert.. håper dere skjønner hvor sinnsykt frustrerende det er når man får denne behandlingen.. det er ikke greit..
Hei, kan dere sende oss denne klagen på en måte som gjør at vi kan se på saken? Har aldri før hørt påstander om at noen hos oss skriker i telefonen, det pleier ikke være nødvendig. Bruk gjerne klageskjema på frende.no eller e-postadressen dere allerede har på saken.
Fornøyd men dyrt.. Så prøve noe som er rimelige.
Hei Kasim, godt å høre at du er fornøyd med det meste. Ta gjerne en telefon til oss for en gjennomgang av avtalen din.
Billig selskap, men veldig vanskelig når det kjem til utbetaling. Kjem ikkje til å bli kunde her flere ganger!
Super kundeservice, gode priser. Veldig fornøyd. Anbefales.
Takk for fin tilbakemelding, Eskil! Veldig hyggelig når fornøyde kunder tar seg tid til det.
Unngå Frende Forsikring! Dårlig kundeservice, sykt trege og vil ikke gjøre noe for å hjelpe. De føler det som et pes.
Hei du, det er klart vi vil hjelpe kundene våre! Ta gjerne kontakt med oss om det er noe du vil vi skal se nærmere på, Bengen. Her kan vi uansett ikke svare på hva som har skjedd i din sak.
Jeg har vært veldig fornøyd ved forsikringsoppgjør.
Så hyggelig å høre, Benedicte! Takk!
Min opplevelse av Frende forsikring er at de bruker rimelige priser for å lure deg inn som kunde, etter første året skrur de opp prisene uten å si ifra.
Hei, lokkepriser har vi ikke! Og vi setter aldri opp prisen uten varsel. Avhengig av hvilke dekninger du har foreslår jeg at du kontakter kundeservice på 55153600 hvis du vil ha en gjennomgang på forsikringene dine og en god forklaring på hvorfor prisen din er blitt justert, det kan feks være alder, nedgang i bonus eller antall skader.