Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frende Forsikring har gode forsikringer og er god når det gjelder service .
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Dette er seriøst det minst kundevennlige forsikringsbyrået jeg har vært borti! Hver av de gangene jeg har meldt skade - unnskylder de med ditt og datt at jeg ikke er beskyttet. Har til og med opplevd å melde tyveri - å ikke få tilbake mer enn 15%. VERSTE forsikringsbyrået i Norge! STYR LANGT UNNA!!!
Hei Kjersti, det er leit å høre at oppgjøret ikke har stått til forventningene dine, men vi kjenner oss ikke igjen i dette med unnskyldninger! Som alle andre forsikringsselskaper har vi en forsikringsavtale med hver eneste kunde, som kundene selv signerer. Her står det hva som er dekket og ikke. Det er denne forsikringsavtalen vi forholder oss til når vi får meldt en skadesak.
Dårlig behandle med kunde! Dårlig behandle med skademelding.
Forsikringsselskapet er topp! Dog er jeg på utkikk etter et bedre tilbud på mine forsikringer.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Ring oss gjerne for å ta en gjennomgang av avtalen din.
Har ikke avsluttet forsikring hos tidligere forsikringsselskap, trukket dobbelt flere måneder. Trodde alt var ordnet slik selgeren lovet...
Hei Anitha, så dumt at dette ikke ble oppdaget før, det er jo enkelt å ordne opp i. Håper det er i orden nå.
Anbefaler på det sterkeste å bytte forsikringsselskap. Jeg hadde tyveri i bod for 2 mnd siden. De ber om samme kvitteringer flere ganger å kan ikke ta stilling til saken før de har mottatt dette. Tenk om dere ikke har kvitteringer eller de også er stjålet. Da er det ikke en krone å få. Jeg kan dokumentere på kontoutskrifter, bekreftelse på ordre og faktura. Men det ser ikke ut til att det heller holder. Forferdelig kjedelig opplevelse første gang du blir frastjålet og ikke kan få tilbake nytt. Lurer på hva i alle dager jeg har betalt forsikring på frem til nå! Du får heller ikke svar når du selv lurer på noe! Da får du bare Mail om å ha en fin dag vi hører fra deg når du kan sende inn dokumentasjon... for 3 gang!
Hei Synnøve, beklager at du opplever at vi er strenge på å dokumentere hva som er blitt stjålet, det varierer nok litt fra sak til sak og verdien på det som er borte.
Aldri problemer, med noe som helst. Faktura er uproblematisk. Komme i kontakt med dem er uproblematisk. Alt er bra.
Takk for strålende tilbakemelding, Thor!