Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har benyttet Frende i mange år og er svært fornøyd med selskapet. Flinke kundebehandlere og rask og god service. Kjempegod reiseforsikring.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Bjarte!
Kundetilfredshet Bra Kundeservice Bra Skadeoppgjør Bra Jeg kunne skrive excellence, jeg har fått opplevd alle tre kategorier og har ingen ting å klage på
Herlig at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding når du er så fornøyd. Takk!
Har byttet til Frende forsikring men dem klarer ikke å melde fra til forrige forsikringsselskap om at dem har overtatt forsikringer. Får derfor fakturaer fra både det gamle selskapet og Frende på forsikringer på de samme kjøretøyene. Dem har muntlig lovet å ordne opp i forholdet men svarer nå ikke på henvendelsen. Ser bare en mulighet til å ordne opp i dette og det er å bytte selskap.
Hei Ole, dette høres veldig rart ut. Fint om du tar direkte kontakt med oss en gang til, slik at vi kan finne ut av dette.
Ikke til å stole på, vanskelig å få kontakt med. Kommer med lokketilbud, som brytes.
Denne beskrivelsen kjenner vi oss ikke igjen i, Kalle. Vi har over tid hatt svært stabile priser, og har ikke lokketilbud. Likevel leit å høre at du ikke er fornøyd.
Rask og profesjonell kundebehandling. Jeg hadde vannskade som raskt og effektivt ble ivaretatt av selskapets skaderepresentanter.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Dag. Glad for å høre at du er fornøyd, tross kjedelig vannskade.
Er alltid hyggelig å prate med kundebehandler. Hvis det er noe jeg lurer på, får jeg alltid et hyggelig svar tilbake. Har til nå vært heldig, ved ikke å bruke noen av forsikringene.
Hei Kåre, veldig hyggelig når fornøyde kunder sender oss en hilsen. Det setter vi stor pris på!
Jeg har vært borti to tyveri i mitt voksne liv. To anledninger har jeg ringt frende, to ganger har jeg fått avslag hvor jeg ikke engang har fått lov til å fullføre og forklare hva som har skjedd før de tror og synser at jeg ikke skal få noe. Opplevelsen av å bli ranet og så opplevelsen med Frendes "kundeservice" som var så ille at jeg måtte legge på. Jeg har aldri blitt behandlet så dårlig i en sånn situasjon i hele mitt liv. I andre tilfelle hadde også frende endret sin egen reiseforsikring for å ikke fungere på situasjonen jeg trengte dem på uten å informere om dette. Jeg har aldri opplevd å bli behandlet så dårlig i en kundesituasjon i hele mitt liv. Det gikk nesten sport i å ta meg. Mitt mål er at flest mulig velger andre forsikringsselskap så de slipper min opplevelse. Jeg har klaget dem inn til alle instanser og kommer til å fortsette å gjøre det til dagen jeg dør.
Det går selvfølgelig ikke sport i å ta deg, vi forholder oss til forsikringsavtalen og de gjeldende dekningene. Men det er leit å høre at du møtet med oss ikke har stått til forventningene dine. Siden du har klaget allerede, får du en ryddig tilbakemelding på hva som har skjedd den veien.