Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er alltid hyggelig å prate med kundebehandler. Hvis det er noe jeg lurer på, får jeg alltid et hyggelig svar tilbake. Har til nå vært heldig, ved ikke å bruke noen av forsikringene.
Hei Kåre, veldig hyggelig når fornøyde kunder sender oss en hilsen. Det setter vi stor pris på!
Jeg har vært borti to tyveri i mitt voksne liv. To anledninger har jeg ringt frende, to ganger har jeg fått avslag hvor jeg ikke engang har fått lov til å fullføre og forklare hva som har skjedd før de tror og synser at jeg ikke skal få noe. Opplevelsen av å bli ranet og så opplevelsen med Frendes "kundeservice" som var så ille at jeg måtte legge på. Jeg har aldri blitt behandlet så dårlig i en sånn situasjon i hele mitt liv. I andre tilfelle hadde også frende endret sin egen reiseforsikring for å ikke fungere på situasjonen jeg trengte dem på uten å informere om dette. Jeg har aldri opplevd å bli behandlet så dårlig i en kundesituasjon i hele mitt liv. Det gikk nesten sport i å ta meg. Mitt mål er at flest mulig velger andre forsikringsselskap så de slipper min opplevelse. Jeg har klaget dem inn til alle instanser og kommer til å fortsette å gjøre det til dagen jeg dør.
Det går selvfølgelig ikke sport i å ta deg, vi forholder oss til forsikringsavtalen og de gjeldende dekningene. Men det er leit å høre at du møtet med oss ikke har stått til forventningene dine. Siden du har klaget allerede, får du en ryddig tilbakemelding på hva som har skjedd den veien.
1. Frendes kundebehandler gir bort gjenfunnede kjære gjenstander til tyven, fordi tyven må belønnes da han har "tatt vare på" gjenstandene, i stedet for å gi dem tilbake til politiet/forsikringsselskapet eller forsikringstager 2. Frende konsulent betaler ut erstatning for skader på fremmed bil, som han urettmessig hevder forsikringstager har forvoldt , mot alle bevis. Frende sjekker ikke sannhetsgehalten, men krever at forsikringstager betaler for skader han beviselig ikke har forvoldt . 3. Vannskade på kjøkken. Gulv og kjøkken måtte fjernes. Frende ikke villig til å betale det absolutt minste det koster for å få satt i stand kjøkkenet. 4. Frende i motsetning til andre forsikringsselskaper, nekter å betale strøm i anleggstiden mens huset er ubeboelig. 5. Frendes gulvlegger setter ut støpejernspeis. Den står ute hele vinteren og blir ødelagt. På spørsmål om erstatning, og montering av ny, kun taus avvisning fra Frende Alle anførsler kan dokumenteres med bilder og skriftlighet.
Hei igjen, Reidun, vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsen din her, men frustrasjon er forståelig når oppgjøret ikke står til forventningene. Vi behandler klagen din direkte hos oss, eller i Finansklagenemnda om du velger å gå den veien. Vi kan dessverre ikke gå i detalj her.
Fantastisk! Da min uføreforsikring trengtes ble det orden på økonomien min igjen! Takk til min flotte saksbehandler Som tok gjennomgang av saken min! Vi har alle våre forsikringer hos dere å betaler 50 000 i året og hos dere blir vi! Flott og hyggelige mennesker . Kommer til og anbefale Frende til alle☺️
Tusen takk for varm og god tilbakemelding, Lindy! Det setter vi stor pris på. Glad for å høre at dekningen din hjelper godt på når du trengte det som mest.
Frende har bra kundeoppfølging, men litt dyrt i total forsikring pris.
Hei Johnny, du kan få inntil 17 prosent totalkunderabatt, i tillegg kommer 5 prosent lojalitetsbonus etter tre år som kunde. Ta gjerne kontakt om du vil vi skal se om det er noe å spare på avtalen din. Du kan også lese mer om rabattordningen her: https://www.frende.no/slik-far-du-billigere-forsikring/
Synes litt høy pris på hus og våre 2 biler. Trodde billigere på delkasko, nei. Lite forskjell på kasko og delkasko.
Ta gjerne kontakt om du vil vi skal se om det er noe å spare på avtalen din. Du kan også lese mer om totalkunderabatt her: https://www.frende.no/slik-far-du-billigere-forsikring/
Har ikke opplevd god hjelp, ble akutt operert i utlandet og hadde reiseforsikring, men fikk ingen hjelp og fikk ikke dekket noe!! I tillegg fikk telefon regning på over 4000 kr fordi jeg snakket fra utlandet med forsikringa for å få hjelp, men men fikk veldig dårlig service og tapte mye penger :( vil aldri være kunde hos frende forsikring og aldri anbefaler de.
Hei, håper formen din er bedre etter operasjon. Vi kan dessverre ikke gå inn i skadesaker her, men tar gjerne en gjennomgang med deg om du kontakter oss direkte.