Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som er bra er jo prisene, de vel kanskje en av Norges rimeligste, men de er dårlig på service. Når du ringer de opp, så hører de ut som de ikke er interessert i deg, de høres pampete og arrogante ut... Svært irriterende! Jeg fikk ikke forsikret min MC fordi det var en høyrisikovare, de virket ikke som de forsto at det er forskjell på touring og sportsykkel...
Bonus poeng er lav og det påvirker forsikringspremien.
Hei Hans, takk for tilbakemelding. Frende har Norges raskeste opptjening av bonus, og det vil selvfølgelig også påvirke prisen din. Du er velkommen til å ta direkte kontakt med oss hvis det er noe du lurer på. Hilsen Heidi i Frende
Aldri opplevd så dårlig kundeservice før. Ringte 5 ganger uten å bli ringt tilbake eller å få den hjelpen jeg skulle ha. Opplevde også å bli satt over til noen som ikke hadde noe med forsikring å gjøre. Jeg flyttet alle mine forsikringer til et annet selskap, der jeg fikk forsikringen igang på minuttet. Aldri mer frende forsikring....
Hei Aksel, det var kjedelig å høre! Her har du nok ikke vært direkte i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig for å følge opp kundeservicen ute hos våre banker, salgssentre og internt for at du skal kunne møte samme gode behandling uansett hvor du ringer. Hilsen Heidi
Hadde skadet en annen bil - løste det på tlf på 20 minutter - aldri opplevd noe lignende. Best på pris og kundeservice.
Tusen takk for hjertelig tilbakemelding! Det er sånn det skal være! Hilsen Heidi i Frende
Det er ikke mye bra. De vrir seg unna på det meste. Bilen jeg hadde parkert ble påkjørt av lastebil. Det var videoovervåket og politiet skrev til frende at de kunne bekrefte at det var lastebilen som kjørte på. Frende ville ikke hjelpe og kreve motpart for oppgjør. Da måtte jeg ha full kasko og ikke delkasko... Bulls%"t!!
Når du tar en forsikring så gjelder den fra samme dag. Gjaldt hvis ikke her.
Flyttet til Trumf forsikring... Etter 6 uker sa Frende at vi hadde ikke godkjente skriftlig det de ikke hadde sendte til oss... Klagde flere ganger men uten å få svar før 6 uker... Da skylder dem på oss igjen at vi ikke godkjente det de ikke har sendte... Heldigvis hadde jeg e-post fra en av dem som lurte på Trumf kundenummer, men de sa deretter vi ikke har vært i kontakt med dem da du kunne ikke bekrefte dato de sendte skjema til oss...
Hei, dette hørtes rart ut! Supert om du tar kontakt med kundesenteret direkte slik at vi kan sjekke opp hva som har skjedd. Hilsen Heidi i Frende