Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunnskapsrike og flinke. Kjappe og reelle oppgjør. Meget fornøyd.
Bedre tilbakemelding kan vi ikke få! Tusen takk!
forteller ikke hva de driver med før du har meldt skade, ikke bra i det hele tatt! hold dere langtttt unna. synes er stjerne er for mye!!
Hei Berta, leit å høre at du ikke er fornøyd. Jeg skjønner dessverre ikke helt hva du mener i innlegget ditt, men om du søker på «klage» på hjemmesiden vår, ser fu hvordan du kan si fra direkte til oss.
Er fornøyd me rådgiver og hjelp, enormt god service å pris.
Takk for kjempefin tilbakemelding!
Knuste briller, penger på konto dagen etter. Hyggelig skadebehandler.
Akkurat sånn det skal være! Takk fir hyggelig tilbakemelding!
Greit oppgjør gode råd, men vanskelig å få bedre pris når man har vert kunde en stund. Ikke bra
Hei Raymon, du får jo automatisk 5% rabatt på alle skadeforsikringene dine etter tre år som kunde! Lojalitetsbonus kaller vi det. ☺️ Men det er klart du kan snakke med oss og så vi kan ta en gjennomgang og se på avtalen din. Trofaste kunder vil vi gjerne beholde. Hilsen Heidi
Ønsker å få en bedre pris oppfølging 😀jeg har vært trofast betalt reiseforsikring trodde det var et pluss..... Men er ikke det.... Har sendt mail ikke noe svar$
Hei Mona, hvilken adresse har du brukt? Hvis du er kunde gjennom banken din, er e-posten videresendt til kundesenteret hos dem. Hvis ikke, prøv [email protected]! ☺️
Jeg må si at jeg er svært fornøyd med den prisen jeg har fått på forsikring av min bil. Jeg har jo ikke hatt noen skade hvor jeg har hatt behov for å benytte meg av forsikringen, men opplever god oppfølging og at det er enkelt å komme i kontakt med dem, men det har som sagt vært i forbindelse med kjøp av forsikring. Forventer selvsagt samme gode oppfølging dersom uhellet skulle være ute.
Så flott at du er fornøyd med oppfølgingen, Charlotte! Og gratulerer med en av Norges beste bilforsikringer med knallgod bonusordning ;) Vi er veldig opptatt av at du skal være fornøyd i kontakt med oss, både ved kjøp, endringer og oppgjør. Og vi er innmari stolte av at EPSI-undersøkelsen ga oss topp skår på skadeoppgjør i sin store undersøkelse i høst - det tyder på at kundene i det store og det hele er fornøyde også etter skaden har skjedd. Så får vi krysse fingrene for at du slipper det, likevel!