Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frekke og snipete kundebehandlere. Tar alt for lang tid på å behandle saker. Dog veldig raske når de skal selge deg en ny forsikring.
Hei Siba, det er mange grunner til at et forsikringsoppgjør kan ta litt tid, men vi får ikke sett på hva som har skjedd i saken din uten at du kontakter oss direkte, feks via [email protected] eller klageskjemaet på hjemmesiden vår.
For langsom kundebehandling. Urettmessig lagt til tillegg på premier som ble avklart tidligere i prosessen ikke skulle forekomme. Langt dyrere enn konkurrentene.
Hei Endre, fint om du tar direkte kontakt med oss hvis det er noe du trenger hjelp til å ordne opp i.
Er flink til å fakturere flere måneder på forskudd. Skjer det noe kan du vente i rundt 1 månde før dei gjer noke og når dei gjer noke så får du ikkje ein dritt igjen for dei vil ikkje anna en å lure deg... Svindlere. Vil ikkje anbefale dei.
Hei Pål, vi har svart på innlegg og kommentarer fra deg, og sendt deg skriftlig svar på henvendelsen din. Vi kan dessverre ikke gå inn i selve skadesaken din i sosiale medier.
Virker som en seriøst og pålitelig bedrift. Men noe dyrt, men uansett et godt inntrykk.
Så hyggelig å høre om inntrykket du har fått, Linn. Vi skal stå på for å at du skal være fornøyd med oss også i fortsettelsen.
Raskt og greit oppgjør. Hyggelige e-poster fra Frende. Jeg går utifra at det er slike opplevelser man skal ha med ett forsikringselskap.
Sånn skal det være! Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig at du tok deg tid til det.
God service, proffe saksbehandlere, kort behandlingstid.
Takl for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til det!
Jeg har hatt dem i over 7 år, siden jeg var liten og skjønte fort at dette var en stor feil å ha. Flyet mitt ble forsinket 6 timer og 25 minutter pga teknisk feil i Alicante som skulle mellomlande London også til Oslo. Jeg ringte inn og spurte om de dekker nytt fly om jeg bestiller der og da for å komme meg hjem og de sa "Ja så lenge du har skriftlig bevis på at det er teknisk feil og spar alle kvitteringer" Jeg spurte flyselskapet om jeg får noe tilbake fra dem siden det var noe teknisk feil men, de ga meg bare tilbud om å overnatte i London og det var ikke flyselskapet men agency "Kiwi" Skjønte fort da at jeg ikke får noe tilbake etter det. Over telefonsamtalen med frende kundebehandler når jeg hadde kommet hjem hørtes det ut som alt skulle løse seg fint, men så endte det med masse mails frem og tilbake. I etterkant av dette ringte jeg inn og snakket med en kollega av dem, men hørte aldri noe etterpå... Min venn som var på samme tur som meg og fikk tilbake pengene sine fra Gjensidige forsikring. De har samme vilkår som Frende. Dette syntes jeg rett og slett er urettferdig, og dårlig gjort av dem. Jeg følte meg ganske dårlig behandla og ignorert. Jeg leste også omtaler og ser at FLERE har gått gjennom det jeg gikk gjennom. Idag så har jeg gitt oppsigelse og det var et bra valg å gjøre etter å følt meg lurt og sviktet av dem. HOLD DERE UNNA FRENDEFORSIKRING DET ER MYE ANNET SOM ER BEDRE.
Hei Harris, leit å høre at du ble forsinket på reisen din. Hvis du vil vi skal sjekke opp i saken og mener vi har gjort en feil er det fint om du kontakter oss så vi kan se på saken din en gang til.