Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er veldig hyggelige når du blir kunde, men når man ønsker svar og kontakt ift eksisterende forsikringer og betalinger blir man sendt videre fra kontaktperson til kontaktperson. De ringer aldri opp igjen og gir ingen klare svar.
Hei Ellen, så kjedelig at du opplever oss sånn! Det er sjelden vi får slike tilbakemeldinger på kundeservicen vår, heldigvis. Send gjerne en e-post eller klage direkte til [email protected]
God service og konkurransedyktige priser. Minus for at kundeservice bare er åpent hverdager mellom 8-16.
Hei Heidi, takk for tilbakemeldingen! Skjønner at det hadde vært praktisk med lengre åpningstider, og det er selvfølgelig en vurderingssak også hos oss. Nå er vi langåpent på torsdager, og du kan alltid sende oss en e-post og få hjelp den veien. Hilsen Heidi i Frende
Vil ikke kommentere. Bra på utbetalinger, men er dårlig på oppfølging.
Hei, så fint at du synes vi er bra på oppgjør, det er viktig! Skulle gjerne likt å vite hva slags oppfølging du savner, så kunne vi forbedret oss der. Send oss gjerne en tilbakemelding om det på [email protected]
Beklager seg at det har skjedd en feil og går bortifra opprinnelige avtaler. Så øker de prisen med 16% på polisen.
Hei Torgeir, hvis opprinnelig avtale/biltype ikke er korrekt må den selvfølgelig korrigeres for at bilen skal være riktig forsikret. Hvis du lurer på detaljer i forsikringsforholdet ditt er det lurt å ta kontakt med rådgiveren din.
Dette ville ikke Frende Forsikring hjelpe meg med. Fikk beskjed om å ordne opp selv.
Etter å ha hatt ett hus forsikret i mange mange år, og betalt flere tusen i premier fikk vi se det sanne ansiktet til frende. Etter att vår mor gikk bort, ble det en regning som ikke ble betalt da den ikke kom frem til rett person. Da vi ville rette på dette og å fortsette å forsikre huset gjennom å betale regningen nektet Frende og oppga som svar at de ikke ville forsikre et hus som står ubebodd... Takk for mange år som god kunde Frende!!!
Hei Inger, så leit å høre at din mor er gått bort. Jeg antar at forsikringen gikk ut da den ikke ble betalt, og beklager at vi ikke kunne tilby ny forsikring på huset.
Bra erfaring, ligger litt over i pris på enkelte forsikringer. Veldig bra kundeservice.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Siw! Det setter vi pris på!