Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd med Frende. Kjempebra kundebehandling
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Thorbjørn!
Hadde båten min på land for årlig service. Den ble da påkjørt av en lastetruck tilhørende marinaen. Fikk da bare deler av skaden dekket. Har aldri fått en forklaring på hvorfor jeg bare fikk noe dekket. Dette skjedde for 7 måneder siden.
Vi forklarer gjerne om du tar kontakt med oss, Geir! Reglene for båt er ikke like reglene for bil.
Helt elendig kundeservice. De klarer ikke hente informasjon fra tidligere forsikringselskap og roter noe innmari med pris. Frem og tilbake med hva man skal betale. De klarer ikke ordne opp i noe, og bare rotet det til, så man aner ikke hva man skal betale. Så kommer de med ekstra regninger. Styr unna, byttet på dagen!!
Hei, jeg vet ikke hvem du har vært i kontakt med, og hva grunnen er til at det ble vanskelig. Slik skal det ikke være. Lykke til i nytt selskap!
Di øker prisen i smug,,di rævkjører deg ved skade på bil,selv om det ikke var din skyld,di kommer med ett skam bud på bilen din...Styr unna ikke bli kunde her.Hold dere til di store selskapa så vet du att du får den hjelpen du skal ha.
Leit å høre at du har vært uheldig, og ikke var enig i taksten du fikk på bilen din. Skadeoppgjøret i Frende er ellers kåret til Norges beste, det er vi stolte av.
Helt greit oppgjør, de dekte verkstedregningen uten noen problem
Alltid veldig hyggelig når også fornøyde kunder finner veien hit! Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding, det setter vi pris på!
Fikk vannlekkasje og forsikringsselskapet gjort alt for å unngå utbetaling. Arrogant og frekk kundeservice.
Hei "Za", vi kan dessverre ikke dekke skader som ikke er omfattet av forsikringen du har avtalt med oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig utbetaling og oppgjør for alle kundene våre. Har du hatt en opplevelse eller skadesak du mener skulle vært løst annerledes, håper jeg du tar kontakt med oss direkte, slik at vi kan se på saken din.
Er billig, relativt enkelt og grei kundeservice, men jeg syns det å ta 32kr i gebyr for å dele opp betalingen er litt lureri og har hatt både hjelpsomme og relativt likeglade folk i kundeservice
Takk for tilbakemeldingen din, Liss! Jeg sender innspillet videre internt.