Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk vannlekkasje og forsikringsselskapet gjort alt for å unngå utbetaling. Arrogant og frekk kundeservice.
Hei "Za", vi kan dessverre ikke dekke skader som ikke er omfattet av forsikringen du har avtalt med oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig utbetaling og oppgjør for alle kundene våre. Har du hatt en opplevelse eller skadesak du mener skulle vært løst annerledes, håper jeg du tar kontakt med oss direkte, slik at vi kan se på saken din.
Er billig, relativt enkelt og grei kundeservice, men jeg syns det å ta 32kr i gebyr for å dele opp betalingen er litt lureri og har hatt både hjelpsomme og relativt likeglade folk i kundeservice
Takk for tilbakemeldingen din, Liss! Jeg sender innspillet videre internt.
Jeg har ingen dårlig erfaring med frende. Har alltid fått god kundeservice hos dem.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Thomas! Alltid så kjekt når også fornøyde kunder tar seg tid til å rangere oss!
Ikke hatt skade de siste 19 årene, men fikk vannskade på kjøkkenet! Ikke hyggelig å forholde seg til en skadebehandler som bruker alle mulig måter og triks for å ikke måtte utbetale penger!! Ville ikke dekke tapt utleieinntekt som var med i avtale, og når det ble oppdaget følgeskader var plutselig ikke det dekket, fikk ikke bet for egeninnsats + + +
Hei Joey, håper du tar denne tilbakemeldingen også direkte med oss, så vi kan se på hva som har skjedd i saken din.
Godt selskap men de prioriterer kunder lengst sør ettersom jeg forstår
Hei, takk for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi har flest distributører fra Helgeland og sørover, ja.
ok kundecervice men mangler bekreftelse på betalt faktura på mine sider
Hei Willy, takk for nyttig tilbakemelding! Det skal jeg spille inn til dem som jobber med forbedringer i nettbutikken.
Bare problemer med reiseforsikringen. Problemer ved legebesøk i Brasil og ingen erstatning ved tap av gjenstander.
Synd at du ikke er fornøyd hos oss, Erlend. Dekker ikke vi det du har meldt inn, er det neppe andre som dekker det heller. Jeg vet ikke hva du mener med tap, om du har mistet noe, eller om det er blitt stjålet? Tyveri er dekket. Følg gjerne opp med skadeavdelingen om det er noe du vil vi skal se på rundt legebesøket og oppfølging fra alarmsentralen.