Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frekke på telefon, og lite samarbeidsvillige kundeservice. Jeg føler meg mistenkt av kundebehandlerne og det er ikke hva jeg ønsker av et forsikringsselskap. Vi trenger forsikringselskap når vi er i sårbare situasjoner. Vi trenger ikke å attpåtil føle seg ignorert og mistenkeliggjort.
Hadde et uhell med felling av et digert tre som landet på garasjen som var under oppbygging. I frustrasjon kjørte vi vekk og kastet restene. Flere måneder etterpå spurte en kar på jobb om ikke jeg hadde tabbe forsikring. Ringte Frende som kom og kikket. De dekket skadene til tross for at "bevisene" var borte. Kun et bilde som viste at garasjen hadde vært der tidligere. Veldig positivt overrasket da jeg var sikker på at kravet ville bli avvist. Tror ikke mange forsikringsselskap hadde gjort det samme. Anbefaler Frende på det sterkeste
Så kjekt å høre, Kai! Som utgangspunkt stoler vi jo alltid på kundene våre. Takk for hyggelig tilbakemelding!
Litt for dyr i forhold til andre. Ble mye dyrere da jeg økte kjørelengden fra 12 000 til 16 000 km.
Aldri noe problem. Utrolig god service. God pris. Anbefaler alle dette forsikringsselskapet.
Tusen takk, Erlend! Glad for å høre at du er fornøyd! Veldig hyggelig at også fornøyde kunder tar seg tid til å gi tilbakemeldinger, så ikke bildet blir helt skjevt ;) Vi skal stå på fremover også!
Har ikke vært lenge i Frende forsikring, men helt ok erfaring enda. Har skrudd opp prisen etter bare noen måneder? Veldig dumt at de ikke har e-faktura /avtalegiro?
Hei Jan, e-faktura er på plass hos flere banker nå, sjekk om ikke din også?
Fått med meg at Frende er kåret til best i test på kundeservice, skadeoppgjør osv. Tegnet forsikring der og fikk en god pris med brede dekninger. Veldig hyggelig han som hjalp meg med å sette opp tilbudet og har anbefalt dette videre til venner og familie.
Hei Ingrid, så hyggelig å høre! Vi skal stå på slik at du også blir fornøyd fremover. Hilsen Heidi
Vi var to par som hadde kjøpt reise sammen på en cruisebåt. Da min kone ble alvorlig skadet på reisens første dag, og måtte avbryte reisen, søkte jeg om å få en kompensasjon for tapte feriedager. Grundig dokumentert. Jeg fikk blankt avslag, selv etter klage og spørsmål om skjønn. Begrunnelse: -"Jeg var ikke eneste med-reisende da det gikk frem av skademelding at det også var et annet par med på reisen." (De fortsatte selvfølgelig turen uavhengig av oss..!??) Som "eneste medreisende" hadde saken altså stilt seg annerledes!!?? Altså: Si aldri den hele sannhet i skademeldingen, men minst mulig. Frende svarer heller ikke på utfyllende forklaring av avslaget. Det er den mest slette erfaring av kundeservice jeg har opplevd! Korrespondanse signeres ikke en gang av saksbehandler.
Hei Berry, vi trenger mer info om deg for å kunne se på saken din og følge opp. Fint om du kontakter oss direkte på [email protected]